- Anasayfa
- Haberler
-
Duyurular
- Etkinlikler
- İletişim
- 02 Haziran 2026
Valimiz Sayın Önder BAKAN’a 5 Haziran Dünya Çevre Günü Ziyareti
Valimiz Sayın Önder BAKAN’a 5 Haziran Dünya Çevre Günü Ziyareti
Cumhurbaşkanımız Sayın Recep Tayyip ERDOĞAN’ın imzasıyla yayımlanan genelge doğrultusunda, her yıl 5 Haziran tarihini içine alan hafta "Türkiye Çevre Haftası" olarak kutlanmaktadır.
2026 yılında "Dünya Bize Emanet" temasıyla kutlanan çevre haftası etkinlikleri kapsamında, Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği İl Müdürümüz Derya BULUT, İl Müdür Yardımcımız Erdoğan KÖSELİ, Çevre Yönetimi ve Denetimi Şube Müdürümüz Sevim SÖKÜT, Çevre Denetçimiz Mustafa ÖZER ve Çevre Mühendisimiz Tuba DURMUŞ, Valimiz Sayın Önder BAKAN’ı makamında ziyaret ettiler.
Ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getiren Valimiz Sayın Önder BAKAN, Türkiye Çevre Haftası ve 5 Haziran Dünya Çevre Günü’nü kutlayarak, gerçekleştirilen etkinliklerin çevre bilincinin artmasına vesile olmasını temenni etti. Sayın Valimiz, "Dünya Bize Emanet" temasının önemine vurgu yaparak, çevreyi koruma konusundaki sorumluluklarımıza dikkat çekti.
Ziyaret, İl Müdürümüz Derya BULUT tarafından Valimiz Sayın Önder BAKAN’a çiçek takdim edilmesi ve günün anısına çekilen hatıra fotoğrafı ile sona erdi.