Amasya Valiliği
Amasya Valiliği
Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği İl Müdürlüğü
Amasya Valiliği
Amasya Valiliği

İl Müdürlüğümüz ‘de Şubeler arası Koordinasyon Toplantısı yapıldı.

04 Aralik 2014
İl Müdürlüğümüz ˜de Şubeler arası Koordinasyon Toplantısı yapıldı.
İl Müdürlüğümüz ˜de Şubeler arası Koordinasyon Toplantısı yapıldı.
İl Müdürlüğümüz ˜de Şubeler arası Koordinasyon Toplantısı yapıldı.
İl Müdürlüğümüz ˜de Şubeler arası Koordinasyon Toplantısı yapıldı.
İl Müdürlüğümüz ˜de Şubeler arası Koordinasyon Toplantısı yapıldı.
İl Müdürlüğümüz ˜de Şubeler arası Koordinasyon Toplantısı yapıldı.

 İl Müdürümüz Ömer BOLAT nezdinde 03.12.2014 tarih ve 08:30 saatinde Müdürlüğümüz toplantı salonunda tüm personellerimizle koordinasyon toplantısı yapıldı.


İl Müdürümüz Ömer BOLAT, personellerimize dört ayın muhasebesini yaparak faaliyetlerimiz hakkında;
“2014 yılı içerisinde 402 adet yapı ruhsatı 49 adet yıkım ruhsatı ve 177 adet yapı kullanma izin belgesi verilmiştir. Amasya Özel İdaresinden gelen 15 adet ve Milli Emlak Müdürlüğünden gelen 227 adet satış ve tescil işlemine görüş verilmiştir. Teknik hizmet verilen yatırımların genel bütçeden 4 diğer kurumlardan 15 toplamda 19 adet olup, 77.721.347,90 TL lik yatırım yapılmıştır. Ayrıca 4 adet proje yapılması, 1 adet proje revizyonu, 44 adet yaklaşık maliyet ve ihale komisyon üyeleri kontrollüğü yapılmıştır.


4703 sayılı Kanun , yapı malzemeleri yönetmeliği, CE ve G yönetmeliği çerçevesinde piyasa gözetim denetim faaliyetleri kapsamında ; 4 adet hazır beton alanında takip usulü numune alındı. İl Müdürlüğümüz laboratuvarında 428 takım beton basınç deneyi, 55 takım demir çekme deneyi ve 24 takım PGD beton deneyi yapılmıştır.


Yine 2014 yılı içerisinde 18 adet ÇED kararı gerekli değildir,3 adet ÇED olumlu kararı, 8 adet çevre izin ve lisansı belgesi verilmiştir.2014 yılı içerisine 51.428,00-TL ÇED yönetmeliği iş ve işlemleri kapsamında idari yaptırım uygulanmıştır. 8 adet Çevre İzin ve Lisansı ile 6 adet Geçici faaliyet Belgesi verilmiştir.
Çevre Yönetimi ve Denetimi iş ve işlemleri kapsamında 310.000 TL idari yaptırım uygulanmıştır.


Altyapı ve Kentsel dönüşüm faaliyetlerinde de çalışmalarımız devam etmekte olup, bugüne kadar tespiti yapılan riskli bina sayısı 234 adettir. Tespiti onaylanan riskli bina sayısı 221 adet, tarihi tescilli olup yıkılamayan bina 2 adet, yıkımı tamamlanan riskli bina sayısı 54 adet olup, yıkım kontrolü yapılacak olan ise 149 adettir. Kira yardımı onaylanan kiracı sayısı 5 adettir. Kira yardımı talebi onaylanan sayısı ise 261 adettir. Teklif edilen riskli alan merkez ve ilçeler dahil toplamda 512.414,26 m2 yi bulmaktadır. Teklifi Bakanlar Kurulunca onaylanan riskli alan bina sayısı 191 adet olup 42.214.00 m2 alandır.
03.12.2014 tarih itibariyle İl Müdürlüğümüze gelen evrak sayısı 8142, giden evrak sayısı ise 8444 dir. Geçen sene aynı gün itibariyle kıyasladığımızda gelen evrak sayısı 8925, giden evrak ise 8707 adet olduğu görülmektedir. Bakanlığımız Merkez Teşkilatında kullanılmakta olan ve yaygınlaştırma çalışmaları devam eden Elektronik Belge Yönetim Sistemine 2014 yılı 25 Ağustos tarihi itibariyle Müdürlüğümüzce de kullanıma başlandı.


Ayrıca, Orta Karadeniz Kalkınma Ajansı (OKA) ile Amasya Çevre ve Şehircilik İl Müdürlüğümüz arasında 2014 yılı Teknik Destek Programları dogrultusunda 13.10.2014 tarihinde imzalanan TR83/14/TD/0023 numaralı NetCAD 6.0 Eğitim projesi 20.10.2014 ile 08.11.2014 tarihleri arasında İdaremiz toplantı salonunda uygulanmıştır. Eğitime Müdüerlüğümüz personellerinin yanı sıra İl Özel İdaresi, İlçe Belediyeleri , DSİ 73. Şube Müdürlüğünden de katılım olmuştur.
2014 yılı içerisinde tüm İlçelerimizde 07-16 Mayıs tarihleri arasında “Yaşanabilir Çevre ve Marka Şehirler” konu bilgilendirme toplantıları düzenlenmiştir. Ayrıca ilave olarak 17.09.2014 tarihinde, Suluova İlçesinde Afet Riski Altındaki Alanların Dönüştürülmesi Hakkında Kanun uygulamalarıyla ilgili bir Bilgilendirme Toplantısı düzenlenmiştir.


İl Müdürlüğümüzce genel olarak 9 adet çevre eğitimi, 9 adet bilgilendirme toplantıları, 1 adet seminer ve 9 adet diğer faaliyetler kapsamında etkinlikler yapılış olup, basında 108 adet haber yayımlanmıştır.” diyerek 2014 yılı için genel bir durum değerlendirmesi yaptı. Daha sonra Şube Müdürlerimiz kendi şubelerinin bu süre içerisinde neler yaptıklarını, sorunlarının neler olduklarını, çözümlerinin neler olabileceği hakkında tüm personellerimizi bilgilendirdiler.


İl Müdürümüz Ömer BOLAT, tüm personellerimizin çalışmalarından duydukları memnuniyeti dile getirerek teşekkürlerini sundular.

Facebook’ta Paylaş Twitter’da Paylaş Google Plus’da Paylaş Yazdır